:: izat, nikmat untuk disyukuri ::

assalamualaikum..


akhirnya 'pen' aku dapat menari kembali...sebabnya, dapat online la. kat rumah xda wifi@modem.jadi, aku xbisa online. hari ni juga aku baru dapat fb setelah 2 @ 3 minggu ber'puasa'.haha


sepanjang cuti, xda bauat apa pun kat rumah. nak tunggu orang datang meminang, xda juga.jadi, hari dilalui seperti biasa..tapi, ada kawan abah hantar anak dia untuk dijaga. ada la aktiviti sampingan-----> menengking dan mencubit..


BIODATA
nama: izat@ aizat@ijat..(xtau mana y betul.di rumah kami memanggilnya ijat)
umur: 4 tahun lebih (tua setahun dari adik aku)
alamat: setia alam, jalan meru, klang
nama ayah: cik zamri (aku panggil la)
pkerjaan: pegawai uitm.sekarang sebagai pensyarah IT di uitm puncak alam
umur:40--(muda dari ayah aku)
nama ibu: asmah( ma aku panggil)
pekerjaan: pegawai uitm


apa istimewanya izat???hensem ke?comel ke??
errmm, sebanarnya dia ni kanak2 istimewaw/pun xda la istimewa sgt.dia pekak+ bisu..tapi bukan sejak lahir la. aku difahamkan, dia mengalami demam kuning masa kecik.tu y jadi cm ni. sekarang ni dia xdapat mendengar dgn jelas(guna hearing device) dan xdpt bercakap..
jadi, bersyukur la dengan nikmat mendengar dan bercakap y kita peroleh.semuanya bersifat sementara. esok lusa siapa yang tahu...???

aktiviti dia sepanjang dekat rumah aku adalah bermain, main dan main. tengok katon xlayan sangat..jadi, adik aku xberapa nk layan dia.sebab adik aku hantu TV..:)


ingat 5 perkara sebelum 5 perkara

  • sihat sebelum sakit
  • muda sebelum tua
  • kaya sebelum miskin
  • lapang sebelum sempit
  • hidup sebelum mati
wassalam alaik...



Catatan Popular