haruskah aku.....????

dimulakan dengan????
Bismillah...;)

nampak gaye, mmg dah berkurun ak x menconteng kat blog ni. kan dah cakap, sem ni mmg bz.
tiap2 hari, keje ak buat lab report je...;(

hmmm..sebenarnye hari ni aku nk menukilkan kegundahan hatiku ini..
nk mengadu kt orang...siriusly aku xreti.
dah try tnye pandangan rum8 td.
tp, ak cam x puas hati dgn pandangannye..
mungkin aku ni mmg jenis yang x boleh mengadu kt org, sbb ak xley terima feedback org tu..

ok..ok..ok..
dari aku menyusah kan org dgn masalah ak, baik tulis kt mr.diary ak ni..

masalahnye gini!!
SILAT GAYONG..
aku bkn xnk involve lagi sem ni..
tp, ak dah tawar hati..
tambah lagi dgn kerja y sgt banyak..
mmg org lain pun sama jugak..
tp, they should try to be in my shoe..

nk ikutkan hati..
mmg dah malas la.
lg2 malam ni 1st training.
tp, bila diingatkan balik, kesian pulak kat rakan seperjuangan y lain...
aaarrgggghhh!!!!!!!!!!!
ak x suka perasaan ni!
seriously...;(

tolong la...
rasa macam:
diluah mati emak, ditelan mati bapak.....

kawan2 seperjuangan...

ini la tunggak PSSGMUPM..mereka lgi sibuk..aku???

usaha kami untuk menarik junior join silat gayong...

arrrggggghhhh!!!!!!!!!!benci gler!!:(

antara gambar y menarik perhatian pengunjung masa booth kami..:)
apa kesimpulan aku????
biar masa yang menentukan...
mungkin Allah ada perancangan yang terbaek utk ak....

" kita merancang, dan Allah juga merancang..
sesungguhnya perancangan Allah adalah sebaik-baik perancangan..."

p/s: lepas ni ada bacaan yasin. ada makanan disediakan..alhamdulillah...lapaq seyh..;)

Catatan Popular