.: Kekeliruan melandaaaaa.....:

bismillahirrahmanirrahiim......
3 muharram 1433/ 28 Nov 2011

besok: 4 Muharram/ 29 Nov...
ada apa dengan tarikh ni???

hurrmmm...ni tarikh aku kena submit borang Pendaftaran Projek Ilmiah Tahun Akhir...
aku dah kena buat FYP!!!!!!!!!!!!
aiyaaakk..cuak nye...
dah seminggu aku dapat borang ni..tapi xterisi pun...

ntah la. macam xda keyakinan untut FYP ni..
kalau nak ikutkan bukan nye susah sangat.
akak2 master cakap x susah pun.macam kita buat lab hari2 tu...

tapi....memang la...
aku xtau nak amek tajuk apa..
macam xcukup ilmu untuk semua tajuk yang ditawar kan...

ni topic2 yang boleh dipilih:
#env. pollution & climate change
# enc. chemistry
#hydrology
# env.geology & remote sensing
# env. geophysics
# expert system
# solid & toxic waste treatment
# environmental bioD
# env health & risk assesment
# biotechnology
# hydrochemistry
# env. monitoring system
# ecotoxicology
#water & waste water treatment


jadinya?????nak pilih apa ni?
besok nak kene anta....;(

maka....aku pun dgn yakin nye memangkah tajuk yang kompem aku xnak

hasil nye....
* env. pol & climate change
* env. bioD
* biotechnology
*water & waste water treatment

setelah memikirkan hampir kesemua perasaan dalam hati...
aku memangkah lagi, untuk mendapat kan 3 hasil terakhir....
hasilnya di atas...

"ya Allah..aku telah bertekad atas keputusan ku...engkaulah Tuhan yang Maha Mengetahui segala rahsia yang terkandung di langit dan bumi...maka, Kau bantulah aku dalam meneruskan perjuangan ku ini...
hanya kepadaMu ku berserah, dan kepadaMu aku memohon pertolongan...."

"...sesungguhnya aku merancang, dan Kau juga merancang.namun perangcanganMu adalah sebik-baik perancangan...."

keputusan untuk tajuk FYP dan supervisor akan diumumkan minggu depan.aku redha dengan apa keputusan yang aku dapat. sesungguhnya ilmu itu luas. semakin banyak kita belajar, semakin banyak kita xtau....

Catatan Popular