Bakal ..........mungkin!

salam alaik...

rasa dah lama sangat nk menconteng.tapi, ada sorang kawan tiba-tiba tegur pasal 'ruang peribadi' aku ni yang dah lama tak berusik. hasrat memang nak selalu je menconteng, melukis, mengarang, merapu...tapi, kadang2 terdapat kekangan yang menghalang kita dari terus-terusan menceritakan kisah hati mahupun peribadi..;(

Tapi, aku ragu-ragu nak menulis isu ni kat sini. Memang salah aku pun kan. Orang tua-tua dah pesan pun.Tapi aku ni degil, keras kepala...tak nak dengar...
apa orang tua pesan???
"cakap siang pandang-pandang,
 cakap malam dengar-dengar.."

Tapi, bila dah terhantuk baru nak terngadah. Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tak berguna...
Orang tua pun ada pesan lagi...
"terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata??"

Jadi, impak dari kelalaian aku, aku la yang tanggung. Mungkin aku akan kehilangan seorang kawan yang banyak sangat membantu..lepas dah tak boleh nak minta tolong lagi dah!haha..

Namun, mungkin ada hikmahnya...

Pengajaran yang diperoleh:
* lain kali, jangan sesuka hati nak buat status kat laman sosial, kalau sebelum ni mmg jarang buat status!haha..

~dah seminggu aku masuk sem baru, dengan berbekalkan CGPA yang semakin menurun..;(

sem baru dengan esaiment baru..jom tengok anak-anak aku yang telah diangkat tadi, dan bakal diangkat selama 14 minggu..;)






Catatan Popular