TLC

Assalamualaikum!
Apa khabar sahabatku sekalian....
(ikut nada lagu nasyid apa ntah!)

Malam ni, aku rasa nak menulis. Rasa lega sebab latihan silat malam ni dibatalkan. Malas nye rasa. Nak je cakap, aku nak lepas jawatan. Tapi, perjuangan mesti diteruskan. Xkan aku nak tinggalkan kawan yang sama2 berjuang dgn aku, bagi mempertahankan Persatuan Seni Silat Gayong Malaysia UPM (PSSGMUPM)
HIDUP ANAK GAYONG!haha...
bajet!;)

TLC
tau x apa maksud dia?kalau tengok iklan kat tv, mesti ada iklan barangan hygiene y jenama TLC.
xtau? TLC adalah singkatan kepada True Love Care..;)

Malam ni aku nak revise balik sbjek BioD aku minggu lepas. Dr. Rashidah ada tanya pasal "adakah kita rasa dekat dengan Tuhan, bila melihat alam semulajadi?"
lebih kurang camtu la.walhal, bukan camtu pun soalan dia..haha
 
Dr pun share la pengalaman dia naik separuh gunung stong..bila tmpt y dia duduk tu diliputi awan..bla3..
ok!betulkan, dengan menghayati alam, kita akan rasa dkt dengan Pencipta?
itu bagi orang yang akan memuji kehebatan ciptaan Allah..;)

ikut pengalaman aku, aku akan rasa sangat 'berkenaan perkara di atas' bila aku berada di puncak gunung dan bukit..banyak sangat ke gunung y pernah aku naik??
ada la......gunung nuang dgn datuk.bukit broga satu..

tahu x perasaan tu macam mana?
tak terkata weh...
memang mlut ko akan sebut...
"subhanallah..."
boleh bayangkan x?
x boleh?
pergi rasai sendiri..haha

~hmm...ni misi TLC aku..meredah hujan cari daun utk makanan si ulat bulbul..









Catatan Popular