D' KOSASS @ RAM

Salam....

eh, bukan ke aku baru post pagi tadi?
sekarang pn nk buat entry baru?
tak da kerja ke ko ni???#sentap

hahahha....sesungguhnya aku memang seorang yang tidak sedar diri..

yang sebenarnya, lps post entry pagi td...aku g KOSASS
KOSASS??apakah???
ooohh..ia adalah singkatan kepada: Kolej Sultan Alaeiddin Sulaiman Shah, UPM
ada aktiviti dekat sana...
dan tujuan aku yang sebenar adalah untuk berjumpa dgn RAM

#kalaulah aku dikurniakan semangat untuk menuntut ilmu sama dengan semangat aku untuk berjumpa RAM
#dush!dush!!!sedih..


 ok..ini lah RAM yang dimaksudkan..ini semasa sesi sual jawab dan temuramah bersama beliau..semua kemusykilan mengenai novel2 karangan beliau telah terjawab. maka, nantikan SUNAN MUSAFIR yang akan berada di pasaran pada April ini..muahahahaha..;D






cakkkkk!!haha...nak juga...nasib baik ada membe..kalau tidak..harommm aku nak nak amek gambo..




ok!ko tau ni apa??aku baru je tau tadi..ni namanya TAKOYAKI...japanese food. Since this food dibelanja oleh membe ak, maka rasanya adalah......sodap..;)


taraaaa...last but not least...my 2nd book signed by him..arigatoguzaimas!#entah betul idak, aku eja..persetankan! kita jumpa lagi April ini di PWTC..insyaAllah...

wassalam...

Catatan Popular