~Mendoakan Sahabat....~

Hai! Salam Sejahtera ke atas Kalian....(aku sedang berdoa ni...)

lama juga tak conteng! hari ini, disebalik mood yang tidak menentu terhadap proposal FYP aku..biarlah aku melepaskan sedikit keluhan yang terbuku di celah2 ulu hati...

SAHABAT KAWAN MEMBE TEMAN RAKAN TAULAN....bla3

sama je ke maksud dia?
tak kan...setahu aku, dia berbeza mengikut darjah keakraban...betul tak?haha

hmm..mungkin aku tak mempunyai darjah keakraban yang tinggi, tapi i do have many close friends..;)
betul ke??ye betul...

sejak dari tadika..hingga ke hari ni. kalau dikira, dah 21 tahun 8 bulan lebih-lebih sikit aku dh hidup atas dunia ni..
#kenapa aku merepek fakta umur pula ni??



apa yang aku nak cakap kat sini sebenarnya adalah...."dalam persahabatan, pertemuan secara hakiki itu tidak penting. apa yang lebih nustahak adalah pertemuan di dalam doa yang diucapkan oleh sahabat itu di dalam doanya semasa dia berdoa..."kata aku.

SEKALI BERJUMPA, SELAMANYA BERSAHABAT..
setuju tak dengan ayat ni?
tak???
aku setuju..haha

                      sumber dari facebook/mamatfanpage~ini la inspirasi aku utk merepek hari ni....


 ini one of my close friend bgi.not so close friend..but, she's a very good person. total transformer.and she's absalutely a true example of TRANSFORMER!!


 dan ini juga...sahabat yang sangat memahami, lagi sanggup memenuhi permintaan aku. dikala bosan di bilik, dia orang yang akan aku roger, kalau nak keluar berjalan..another one example of TRANSFORMER. shame on me...;(

dan kawan-kawan aku yang lain..yang sudi menolong aku dikala susah senang..yang sanggup menjadi sepai @ tali barut aku, dalam menguruskan hal x pernah aku uruskan...#y ni mmg true friend aku. we knew each other since high school. i guess she might terasa if she read this post.#harapnye tak baca..;)

another 1...she's my friend, schoolmate and hometownmate #not my farfaraway kampung!haha
eventhough x da la rapat mana, sbb dia ni org besar..maklum la..aku ni golongan marhaen je..
tp, disebabkan kami sedaerah, rapat la.sebab..aku selalu menyusahkan family dia, masa sekolah dulu..
#harap dia tak tahu siapa yang aku maksudkan ni..;)

and other friendsssssss!!!
 someone y aku dah lama x keep in touch...aku agak segan nak cakap dia kawan aku.
sebab aku pn x pasti, either they still want to befriend with me or not..
tapi, dgn sifat husnusdzon yang aku miliki...insyaAllah.....
mereka tetap kawan aku...selagi ada memori terhadap mereka dalam kepala otak aku yang x berapa nak bagus ni...

wassalam.....

Catatan Popular