Silat BUDAYA kita WARISAN kita

Salam alaik..
post entry lagi??
#hebat...

Tadi aku baru habis training silat. Nasib baik cikgu tak marah pasal kes last week. aku memang dah cuak pun!haha..
cikgu just biarkan kes tu, dan dia bertanyakan hal program wajadiri PLKU.
aku nak pergi ke??RM25 per entry..seminar dia yang mahal.yang lain ok je..
kenapa mahal???
sebab....ada AZLAN GHANI
kenal x siapa beliau ini?

beliau merupakan merupakan pengamal silat yang masyhur. aku tak ingat dia silat apa..tadi baru cikgu cakap..ish, lemah betul memori ak..
ok, beliau ni penulis buku :"seni beladiri"

dan...
cikgu sangat mengalukan kedatangan kami ke program itu sebab dia pengarah program. malu lah kalau anak gelanggang sendiri tak turun. gitu la gamaknya..;)
dan...peluang untuk menjemput azlan ghani ni memang susah..sekali dia bercakap, ada la kena bayar rm3k
#ko gila?mahal kot..;(

ada kena mengena dengan tajuk ke, apa y aku repekkan ni?
xda pun..
sebenarnya, tajuk tu merujuk kepada artikal ini. saudara Azlan ghani punya pandangan..

tadi aku ada cakap beliau buat buku kan??ni buku beliau "seni beladiri"

                                                             gambar ehsan pakcik gugel...

                                    #rasa-rasa aku boleh buat macam gambar di atas?hahahahaha..
                                                                            wassalam
                                                                                 =)

Catatan Popular