Misteri terungkai :)

Assalamualaikum wb.t

agak lama juga tidak mencatat..(ayat poyo).

sekarang rasa nak mengarut, sebab tiba-tiba ada idea.

ini berkenaan perasaan tak puas hati aku dekat sorang budak junior lelaki ni. tak tau kenapa, rasa macam familiar je muka dia. pastu aku pun macam biasa la. aktiviti usha mengusha pun dijalankan. lagi-lagi hari tu ada program sukan kolej. makin galak la aktiviti tak bermoral aku.
astagfirullah..~

itu satu hal.

baru-baru ni pula, aku dok layan satu cerita Korea. 'Spy Myeong Wol' tajuk dia. kes yang sama juga berlaku. aku suka dekat hero cerita tu. tak la kenapa. tak da la hensem mana.tapi, muka macam familiar..

konfius!!

kenapa aku minat diorang ni?sedangkan aku tak kenal pun diorang.

akhirnya...........
misteri terungkai juga..

apa penyelesaian dia?
jeng3...

aku baru teringat lagi yang sebelum ni, aku ada gila tgk cerita hong kong. tajuk dia 'E.U'. dia pasal polis-polis.
dan, aku suka tengok hero dia.hensem!haha..

dan, kaitan nye adalah...ketiga-tiga lelaki tersebut muka nak meh-meh dah..tu yang aku suka @ usha..
(xda maksud lain dan niat di hati selain mengusha secara suka-suka)

kompem ke sama muka diorang?
ke, mata ko y gatal sangat??
ok, cuba tengok!


tengok betul-betul ye. ni budak junior kolej aku.

ini nama dia Eric. pelakon Korea. tak femes kot. sebab aku pon tak kenal dia.

and lastly....

ini lah dia hero pujaan hati ku. Ron Ng Hong nama dia. hensem tak?haha...sama tak muka diorang?
sama kan!!jadi, tak boleh salahkan aku sebab usha budak junior yang tak bersalah tu!hahaha..


sampai di sini saja episod menggatal kita.
moga aku bertemu dengan mamat yang boleh diusha..
-..-"

~harap maaf kepada budak junior sbb amek gambar anda. info cerita 'E.U' ada di sini. manakala untuk cerita 'Spy Myeong Wol' di sini.

post ini adalah sekadar suka-suka. tak bermaksud untuk mengaibkan sesiapa. harap maklum
wassalam.
peace yao!
^^

Catatan Popular