Hajat dipenuhi

Assalamualaikum!

ingat tak aku pernah cakap pasal tempat yang aku nak gi sangat dalam tempoh terdekat ni, sebelum habis balajar. ada aku tulis dalam entry yang lepas-lepas.

tak ada la jauh mana pun chow kit nun je. tak keluar dari KL pun. naik keretapi, turun, jalan-jalan sikit kat KL sentral, amek KL monorel.terus sampai chow kit!

tambang pun ok la.sebab nak g sgt kan, malas la nk berkira pasal tambang. tapi, nak gtau juga la.dari serdang ke KL sentral RM1.70. pastu monorel kl sentral ke chow kit RM2.50.pergi balik, kira sendiri la.

xda apa pun kat sana.deretan kedai, jalan raya. maybe simbolik bagi tempat ini adalah pasar dia. dan aku memang nak pergi pasar dia. ok la.macam pasar pagi kat rumah.hehe

oohh.lupa nak bagitau. aku g ngan sorang kawan. asal nye dia ajak g mines, sbb nak beli barang dapur. dah alang-alang keluar, biar jauh sikit. kat sana, dia lagi borong dari aku.kalah tuan yang mengajak.







~time-time nak dekat exam, especially time stady week adalah waktu yang paling masyuk untuk update blog!kenapa?sebab aku kan budak super duper genius. xyah baca buku...-..-"

Catatan Popular