Penyesalan pada masa dan waktu yang sama..(-___-')

Salam alaik..

tok..tok...tok..(bunyi ketok pintu)

"weh korang..aku takut la. risau pulak!!..macam mana ni???x kn nk terok lagi??x sanggup aku..huwaaaaa..."

ini la slot drama yang akan aku dan kawan2 seangkatan dgn aku akan alami bila menjelang FINAL EXAM!!!!!!!!! ;(
rasa nak menangis..(",)

huhu..gile la..mmg setiap sem akan berulang..masalahnye, x menyesal pun..tgk movie ag..maen2 lg..ish3(aku je la..)..tu la org kate.alah bisa tegal biasa..:)

lepas tu, g total up carry marks setiap subjek..wat assumption..target nk gred apa untuk setiap subjek..kemudian kira PNG..

"arrgghh..carry mark ak sikit je!cmna ni..dah la 4 jam kredit..xkn nk gagal..malu weh..x pernah dibuat org..kumpulan lain, markah ni jumlah test 1 + test 2...ak???menyesal ak amek pensyarah ni..penat2 buat esaiment, 2/10 je beliau bg?? beliau x kira ke keringat kami stay up mlm2 siapkan esaimen tersebut??tolongla consider sikit..."

herrmm..tu bila kira markah untuk subjek killer sem nih!!bagi orang lain, subjek ni sonang saja..tapi, bg kami..nk dpt kan satu markah tu..tersangat la susah..:(

ayat x boleh bla sorang mamat niH!!(konon x puas hati dy markah tinggi..)

soalan: weh, ko dpt berapa test hari tu??
dia     : erm..ak x sempat baca soalan sampai habis la..x cukup masa.ak sempat buat 10 soalan je..
soalan: ko dpt berapa??
dia      : aku dapat 10..
soalan: erk!!(terkedu sebentar!x tau nk bg reaksi ap..)oohh..hebat la ko..(tangan di dada, mata ke atas..)

errmm..tak tau nk kata apa.. bkn x nk berubah..tapi..( xnk gak salahkn diri..)

p/s:: sabtu ni stat exam..30hb april, 5,6,7 & 8 mei..
tQ cik google..

THE POWER IS IN YOUR HAND..
tak pasal??suka hati la..;p
wassalam..~

Catatan Popular