::YEah!!Yeahh..RAM::

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera..:)


Semalam, 30hb April adalah paper final exam aku y pertama..subjek "ekologi sumber asli".. 
alhamdulillah, urusan menjawab soalan telah dipermudahkan oleh Allah..namun, untuk menanti keputusannya..bertawakkal saja lah.."sesunnguhnya, Allah adalah sebaik2 tempat pergantungan.." ok, aku bukan nk cerita pasal exam kali ni.let bygone be bygone..:)tp, cm agak kesal di situ..


kenapa????
---->kerana aku termeninggalkan dewan peperiksaan 1/2 jam awal..;(
kenapa????
----->kerana aku sakit perut yang amat..;( mmg x boleh nk buat apa dh la..tp, time ak keluar uh, mmg ramai dh keluar..so, mmg x berapa nk hairan la..;(

ok..ak xnk ulas pnjg2 psl exam.ak ada cerita y lagi menarik utk dicoretkan!!ceaahh..:)


haa..oleh kerana sepanjang 22-1 Mei ini adalah minggu Pesta Buku Antarabangsa KL(KLIBF 2011), makaaku tersangatlah berharap untuk dapat pergi..dah plan dari minggu lepas lg nk pergi.tapi, keinginan tu dah ada..cuma kekuatan uh x sampai..;(


maka, oleh kerana semalam..(30 April) adalah hari pelancaran novel "Sutera Bidadari" karya Ramlee Awang Murshid..maka...aku telah mengambil keputusan drastik untuk pergi ke PWTC..


pergi sorang2 uh..mmg x pernah la aku g KL sorang2 , melainkan ke CM sbb malas nk tnggu tren dari serdang ke Mid Valley..


alkisahnye aku pergi sejurus selepas habis exam..asalnye mmg x nk g sorang2..tp, segan la pulak nk ajak orang..;( tambahan, sekarang ni musim exam..semua orang sibuk study..aku je yang x sedar2 diri..;(


ok....banyak cabaran sepanjang hari ni..mula2 nk keluarkan duet..g CIMB dalam kampus..dalam 5 mesin ATM kt ctu..semuanya.."this machine is temporarily out of service.." huh, angin juga.tp, ok lg. membe ak, merangkap tukang anta aku cadangkan g CIMB kt stesen minyak di pinggir kampus. sampai2 je, beratur bagai..cucuk kad..dy loading pulak..lama juga..last2.."terima kasih kerana menngunakan perkhidmatan kami.."
haa??apecer beb??


oleh sebab alang2 dah kt luar dari kampus, aku pn mintak jasa baik kwn uh anta smpai ke stesen komuter..ok.beli tiket...tup tap..tunggu punya tnggu..tren dtg!mak aii, sendat gler.mmg dh terjerit2 semua.tambah dgn sound effect budak menangis..aku pun tarik diri dari pertempuran tu..tiba2....terserempak dgn akan senior..ok, ada geng. kebetulan dy pn RAMIAN..bgs la..ada gak peneman..tnggu lg. dt lg satu tren..sekali..mak nenek...sendat juga...x boleh jd ni..x kn nk terlepas lg.tp, x sanggup la nk join da battle.rpenye, akak senior n da geng uh dh missed 3 tren!!haha..lg dahsat..:)


lalu, tunggu lg.penantian adalah satu penyiksaan.dh nekad dh lepas tu..kalau x dpt naek lg, nk burn je tiket uh.g naik bus je.sng cerito. xyah susah..alhamdulillah, urusan dipermudahkan lg.dapat la naek tren ke-3, w/pun kepadatan uh ibarat milo fuze..;(


ok, sampai PWTC..1st ak cari adalah booth karangkraf..ye la..tujuan ak ssb nk jumpa RAM.haha..
cari punya cari..x jumpa2.dh la sorang2..agak macam kesepian la.dah la mmg sesak giler dlm uh.mmg mcm kt pasar malam.malah lagi teruk..
dekat sejam jalan2..x jumpa jg. so, tanye je la urusetia..dh jumpe!!yezzaa..:)
maka, sambar la novel "sutera bidadari".niat dihati nk attend majlis pelancarannye..tp, disebabkan ke efisyenan sistem kemudahan awam di lembah klang..;(


ok..xkesah la.janji sampai. dh g bayar..akak cashier uh cakap.."dik, kalu nk jumpe RAM pukul 2.30 ye..dia tgh break.."
--->hamboi!tau2 je akak uh..:)




ok..nk tnggu mmg buang masa la..zohor dah masuk..satu hal, nak cari surau..jalan2 cam rusa masuk kampung...jumpa la surau..lapliplapliplap..siap solat.




eh, lpe..g cucuk duet..ad rm50 je.tolak rm18.90..=???
kira la..
beratur3.;(




sambung misi!!:)


g booth td..dh kol 2.30 dh.RAM xda pn.tp....y dh beraturnyaaaa...mak aiihh!!panjang seyh..kecik hati author2 yang kt sebelahnye.sunyi sepi je.tp, nk wat cmna..lumrah la..:)


ok,3.00 ptg. x muncul ag. 3.30..x gerak pn line...3.45...yezza..gerak pn...




pap!pap!pap! sampai turn ak..




RAM: nama??
aku   : suxxxxxxx
RAM: ( dia sign laa..) teima kasih su...
aku   :waduh, dy panggil ak su!!kah3..suka3..:)




ok..mission accomplished!!:)


oopps, lupa..membe kt t'ganu kirim novel hlovate..pusing3, jumpa..beli 2. satu membe..satu nk bg hadiah kt adek...




4.45 ptg..solat asar..gerak balik la..kepala dah pening2..seharian x sentuh makanan mahupun minuman..


akhirnya, jam 7.45 sampai kolej..
huissh!! jelas terasa penatnya..;(


begitulah pengembaraan aku..ala2 alice in wonderland..


x pasal??sesukahati lah!!


"nyawang alam anu bakal datang.."


wassalam..(^_^)/

Catatan Popular