:: ohh, kantoi sudahh..::

salam alaik.

arrggghh...aku sudah terkantoi kt membe sdri bila ak buat entry pasal dia....hehe, jgn marah ea kwn. ni la tujuan utama aku buat blog..almaklumla, aku ni bukan la jenis yang peramah dalam percakapan, dan aku memang seriusly x reti nk bercerita atau meng ekspresikan perasaan ak kt orang!tp, aku x cter buruk pasal ko kn..;)

haa, ni yang utama dan pertama yang ak nk story. malam tadi, kawan aku kol dari jauh...jauh mana?oversea?boleh la...south china sea..haaha.cam terharu gak dia kol. antara kawan baik aku.aku la. kalau dia, xtau la apa status ak..;(

dulu kt skola mmg rapat la. w/pun dia budak pandai, dan aku ni boleh dikategorikan x pandai la. kt skola dy kelas 1st kot. aku ni je la dok kls las. tp mmg realitinya aku x layak msk kls tu.aku kalau kt skola mmg jarang la lepak ngn dia.dah kls lain kn. ak lepak ngn classmate ak la. tp kalau kt asrama, mmg dy buddy ak.g makan mmg g ngn dy. sampai kadang2, nk g sahur bulan puasa, kitorg cm gaduh sbb ak ni jenis susah bgn pagi. dy kejut aku x bangun. bila ingat balik, kesian dy.saba je dgn ak.

ingat lg masa hi-tea batch dlu.ak x duduk pn ngn dak kls ak. ak semeja dgn dy n classmate dy.dy dh tulis nama ak kt situ..alkisahnya malam td, dy kol.byk kali dy janji nk kol, tp xkol.ye la bz kn.blaja jauh.balik jrg2, kna la spend time dgn fmily...masa dy kol, dia story la y dy mimpi pasal ak.senanye bkn pasal ak.tp pasal laksam ma ak, n kat rumah ak.

dy mmg pernah ckp, nk mkn laksam.sbb kt skola dlu ak mmg slalu bwk.dy suka..so, bila dy ckp cmtu, cm terharu gak la.sbb, raya ke-3 kot.ma ak wat laksm, ak pn teringat dy la..tp, cm mustahil la dy dpt dtg umah ak kn, dh la duduk jauh.mybe kalau aku kawen baru dy dtg.tp, abah ak dh ingtkn, kalau kawen jgn jmput kwn!haha..jd mmg x berpeluang la dy..

borak skjp je ngn dy, coz dy nk kua ngn fmli g pesta budaya..kte nye nk kol balik hari ni, tp xda la pulak...hhaaha.xpa, paham...

p/s: kadang2 sebab kawan kita boleh menangis dan ketawa, dan yang part ketawa la y ingt lebih.tp, kalau nanges sama2 lg ingt smpai bila2....


Catatan Popular