~dia@aku yang rindu??~

Dengan nama Allah yang maha pemurah, lagi maha penyayang....

hmmm...lama sangat dah x bukak blog ni...
banyak sangat nak luah..
tapi xtergerak hati nak meluah....
hanya mampu meluah di dalam hati, kepada tuhan yang esa....

sekarang tengah minggu test..baru habis test paper ke-2 tadi.
nak rileks kejap, xkesah la walaupun mmg xbaca pun untuk test2 yang lepas..
baru habis kan satu movie, cadang nak habis kan lagi satu..
hebat kan aku???



ok..berbalik kepada point utama...
ni la yang aku maksud kan dgn tajuk aku hari ni....(di bawah.....)


hmmm..nak dijadikan cerita la...
ok, sebenarnya ni cerita tentang masalah hati..
saja nak mengadu kat sini...

malam yang lepas34....
aku bermimpi...sebenarnya aku mmg sangat jarang mimpi kalau tidur
dan-dan pulak dalam mimpi aku tu, keluar hero yang tak diundang...
aishh...
tapi, dia dah berpunya..tapi dia pandang aku...
boleh bla x mimpi aku ni??
scene dia dalam bus!!
haha..xromantik langsung!!

tapi kan, yang aku musykil kenapa dia yang masuk??
DIA RINDU AKU EA???hahahaa
sungguh la perasan aku ni..
bagai gagak dengan si merak je aku ni dgn dia..
tapi, mimpi itu hanyalah mainan tidur..
dengan mimpi di malam hari, ia dapat mengubah hidup seseorang pada keesokan pagi nya..
sama la dengan aku..
berbunga2 seyh...

ish3...hati...hati..bersabar ea..(-.-)

tiba2 aku pun terfikir...
kalau fakta kat atas tu betul, mesti aku banyak kali jadi heroin x diundang dalam mimpi orang lain...

waaahh..sungguh memalukan...(@_@)

p/s: aku 'baru' berusia 21 tahun 4 bulan.eh, genap hari ni 25 hb..bab2 jodoh ni aku tolak tepi dulu..banyak lagi hal lain yang nak difikirkan..ada juga terfikir benda tu, tapi bia aku kunci dia ketat2 dalam sudut hati yang paling dalam...ceaahhh!!
salam alaik..~ 


Catatan Popular