Impian 2011 Tercapai..yayyy!!;)

Bismillahirrahmanirrahim.....

haha..berbunga-bunga hati ini..
hari ini, impian aku semasa tahun 2011 telah tercapai..
apa impian aku?
baru teringat tadi...

"AKU TERINGIN NAK MELAWAT TAMAN WETLAND, PUTRAJAYA"

aku pergi dengan kawan yang lain...janji nak pergi dengan orang lain..tapi last-last pergi dengan orang lain..
hal yang sama terjadi dengan peristiwa Bukit Broga.
aku beria plan dengan sorang membe ni nak naik broga.tapi, sekian lama hasrat aku tu tak tercapai.
sampai la suatu hari, ibarat orang mengantuk disorongkan bantal..kawan aku yang course lain ajak naik Broga. aku tanpa berfikir panjang, terus je la setuju. bukan nak kata lupakan kawan, tapi....hati kita ni, naluri kita, keinginan kita...siapa yang nak puaskan>betul tak?hehe
mungkin mereka ada yang cakap belakang mengenai aku..namun persetankan saja..;)

ok, ini untuk peristiwa hari ini...
agak terkilan tak dapat pergi Taman Wetland..tapi kami pergi Taman Botani..memang tidak sia-sia..
sangat seronok!
datang la sini..cantik sangat..pemandangan memang tip top!!
banyak keluarga datang berehlah kat sini..paling best bila nampak keluarga yang tudung-tudung labuh...
awsome!!(tiba-tiba kegatalan menjelma...)

ok..malas nak cerita panjang-panjang..
biar gambar yang menceritakan segalanya..:)

DIA YANG MENJAYAKAN....;)

ini la NAJWA. kawan aku semasa di matriks  lagi..;)




PERSEKITARAN DAN FAUNA...






















AKTIVITI-AKTIVITI KAMI..;)













PEMANDANGAN YANG MENARIK...







REPLIKA ISTANA AL-HAMBRA..












amacam??bercerita tak gambar-gambar tu?haha..
lepas ni aku nak tuntut untuk ke wetland pula....
sesungguhnya, menikmati keindahan ciptaan Allah dapat meningkatkan keimanan dan keyakinan terhadap Pencipta..

P/S: lusa aku exam..final..;)

Catatan Popular